'محراب آقازاده' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: پس از مراكز تهیه غذا در اماكن مسكونی با 17 درصد از مجموع شكایات، شكایت از نانوایی ها با 13 درصد، سرویس های بهداشتی 9 درصد، ساندویچ و پیتزا فروشی ها 9 درصد و خواربارفروشی و عطاری ها با هفت درصد، بیشترین تعداد شكایت های مردمی را به خود اختصاص داده اند.
وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاكنون 17 هزار و 177 درخواست و شكایت مردمی برای رسیدگی به بهداشت اماكن عمومی به ستاد فوریت های سلامت محیط و كار وزارت بهداشت ارسال و به همه آن ها رسیدگی شده است.
رییس ستاد فوریت های سلامت محیط و كار وزارت بهداشت، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در اماكن عمومی از جمله رستوران ها و مراكز عرضه محصولات خوراكی، می توانند با شماره تلفن 09678 تماس بگیرند.
وی افزود: این سامانه از ساعت 8 تا 20 در روزهای عادی و تعطیل، پاسخگوی شكایت های مردمی درباره بهداشت اماكن عمومی است.
اجتمام**9185 ** 1569**